Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

'' Η εννοια της πραγματικης φιλιας''

Τι ειναι αραγε η πραγματικη φιλια;;;
H πραγματικη ΦΙΛΙΑ ειναι απο τα ωραιοτερα συναισθηματα που μπορει καποιος να βιωσει στη ζωη του.
Ειναι αυτο που λεμε με τη φιλια..ή ταιριαζεις με αυτον τον ανθρωπο ή δεν ταιριαζεις. Με καποιους βεβαια δενεσαι αμεσως και με καποιυς αλλους παλι οχι.
Η  ΦΙΛΙΑ για μενα, ειναι ενα πολυ σημαντικο καφαλαιο στη ΖΩΗ μου. Μου εχει διδαξει πολλα, ποιους να προσεχω, ποιους ανθρωπους να εκτιμω περισσοτερο...και καποιους αλλους παλι να τους αποφευγω. 
Λενε οτι οι ΦΙΛΟΙ ειναι τα αδελφια που εσυ επιλεγεις να εχεις στη ΖΩΗ σου....ΕΓΩ βεβαια συμφωνω και επαυξανω με τη φραση αυτη. Και συμπληρωνω πως δεν αρκει μονο να επιλεξεις τους ΦΙΛΟΥΣ σου, αλλα να καταφερεις να τους κρατησεις, γιατι αυτο για μενα ειναι ''Η πραγματικη φιλια'' ανθρωποι που απλως τυχαινει να ταιριαζετε προσωρινα στα κοινα σας ενδιαφεροντα, να καταληγουν να ειναι τα αδελφια που εχετε επιλεξει στη ΖΩΗ σας.
Αφορμη μου ή Εμπνευση μου, οπως θελετε πειτε το φυσικα, ειναι ενα πολυ αγαπημενο μου προσωπο, που επαθε  ενα  ατυχημα. Εκει τελικα καταλαβαινεις τι ειναι ο αλλος για σενα, θα τρεξει να σε βοηθησει;; θα ενδιαφερθει πραγματικα;;;. Ξεκινησαμε να κανουμε στενη παρεα οταν ανακαλυψα κρυφα ομολογω, οτι ειναι ανθρωπος της ''πραγματικης φιλιας''. Οταν λοιπον ειχα ενα προβλημα, δεν την ενδιεφερε τιποτε αλλο εκτος απο το να κατσει και να ασχοληθει μαζι μου. Να μου δωσει τις πολυτιμες (πλεον) συμβουλες τις, γιατι απεδειχθει οτι οι συμβουλες της ειναι οντως πολυτιμες!!! Ειναι ανθρωπος που αν σε δει εστω και ενα λεπτο να στεκεσαι προβληματισμενος, θα σε ρωτησει τι μπορω να κανω για να σε βοηθησω...η απλος εαν γνωριζει το προβλημα και δεν μπορει να κανει κατι ουσιαστικα για να σε βοηθησει, θα σου κανει μια αγκαλια και θα ξερεις πως ειναι διπλα σου και σε στηριζει!!! 
Ελπιζω να μην σας κουρασα αλλα οφειλω να πω, πως αξιζει τελικα να επενδυσουμε σε ''πραγματικους φιλους''. Φιλους που θα ειναι διπλα μας παντα και παντου!!! Διπλα σε καθε μας προβλημα...και φυσικα με τη σειρα μας και εμεις...Καντε πραγματικες Φιλιες και θυμηθειτε θα βγειτε κερδισμενοι! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου